Topfeestje, nog 2 dagen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Niels - WaarBenJij.nu Topfeestje, nog 2 dagen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Niels - WaarBenJij.nu

Topfeestje, nog 2 dagen!

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

08 Februari 2007 | Nederland, Nijmegen

Haaa mensen!
Nog twee dagen, en ja! dan begint de grote trip! Ik begin er nu echt veel zin in te krijgen...alhoewel tijdelijk afscheid nemen ook wel eens vervelend is. Bij deze wil iedereen nog eens onwijs bedanken voor de leuke avond van vorige week donderdag (1 feb), een feestje om niet te vergeten!
Aankomende zaterdag zal ik om 09.45 vliegen om me vervolgens 11.5 uur in de lucht te bevinden. In Kaapstad aangekomen overnachten we in een hotel en krijgen we t/m donderdag een soort van introductie...en zoals ik dat nu lees, houd dat in: 'veel homowater leuten'!
Afgelopen weken heb ik dan eindelijk een beetje meer inzicht gekregen in wat ik daar moet gaan doen. Zeker is, dat ik in Grabouw geplaatst zal worden, een dorp van ongeveer 40 000 inwoners, een uur van Kaapstad. Daar zal ik me kortgezegd samen met Jolanda bezig gaan houden met het sporten op scholen, het hoe en het wat komt later wel...want precies weet ik het ook nog niet...Wat wel rlx is, is dat ik spotgoedkoop gebeld kan worden, 7 cent per minuut! is het niet fantastisch! Ohwjah even over bellen. Ik ben dus zo stom geweest om mijn abonnement te vroeg op te zeggen, dus ben ik "TIJDELIJK" bereikbaar op het volgende nummer: 0630252525! Eenmaal in ZA zal ik weer overstappen op een Zuid-Afrikaanse SIM-kaart, en krijg ik na de introductie een huislijn. Deze nummers zal bij het volgende bericht vermelden! Na mijn trip in ZA heb ik gewoon weer m'n oude nummer, want die ben ik nu weer aan het aanvragen (0651390303), dus niet wissen! Typisch Niels, waarom makkelijk doen?
Adieu!!

  • 08 Februari 2007 - 07:09

    Marcel:

    Beste Niels,

    Heel veel plezier en succes in Zuid Afrika,ik zal de mensen hier op de hoogte houden van je avonturen !

    Groeten,

    Marcel van Walderveen

  • 08 Februari 2007 - 09:11

    Anneloes:

    He Niels!

    Ik ben benieuwd naar al je verhalen de komende tijd. Maak er een mooie tijd van en geniet vooral!

    Liefs

  • 08 Februari 2007 - 10:45

    Monique:

    Hey Niels,
    Veel plezier daar in Zuid-Afrika!!
    Ik houd het wel bij mijn eigen stage..Die ook erg leuk is.

    Tot over een paar maanden! Ik ga de site in de gaten houden...

    Groetjes

  • 08 Februari 2007 - 11:28

    Heleen:

    ga je missen

  • 08 Februari 2007 - 12:50

    Ian:

    ey niels

    fijne tijd in afrika veel plezier doe geen dingen die ik ook niet zou doen ;)

  • 08 Februari 2007 - 14:14

    Otten:

    Ha Niels jong veel plz bij marvin daar he ;)!! Het klooster zal je op de hoogte houden van de ontwikkelingen op de groesbeekseweg!!

  • 08 Februari 2007 - 14:15

    Bub:

    niels ik wil zeggen als je in zuid afrika zit dat je nog steeds een sick kind bent hehehe veel plezier daar jonge en blijf van de dames af he

  • 08 Februari 2007 - 21:27

    Anny En Jan:

    Hoi Niels. Leuk zo'n berichtje. We wensen je nogmaals een hele fijne tijd en voor zaterdag een goede reis Groetjes van ons vieren. P.s. Daan gaat vrijdag naar Nijmegen voor een open dag van de universiteit.

  • 08 Februari 2007 - 21:44

    Christian:

    ey man lang niet gesproken. gaaf dat je naar ZA gaat eens wat anders dan de meesten doen he. Veel succes daaro.

    Groeten

  • 08 Februari 2007 - 21:44

    Christian:

    Trouwens alvast een fijne verjaardag he

  • 10 Februari 2007 - 18:43

    Marieke:

    Heeej Niels,

    Whahahaha spannend nu gaat het gebeuren man!!!Ik wil je super veel plezier wensen en ik hoop dat je heel veel ervaringsrijker terug komt.....maar dat zal geen probleem worden!Ik ga je volgen op je site en ben benieuwd naar je verhalen.Geniet ervan voor je het weet ben je alweer op Nederlandse bodem...

    Liefs Marieke

  • 11 Februari 2007 - 10:33

    Jenny En Henk:

    Lieve Niels,
    Gisteravond van Tineke en Stef gehoord dat je goed bent aangekomen,gelukkig!! Ik heb de hele dag aan je moeten denken.
    Nu is het dan zover man!
    Heel veel plezier en houd de boodschap van Opa goed vast(hi,hi,..) en.. we houden contact!We zullen al je belevenissen volgen!
    liefs,
    Jenny en Henk

  • 12 Februari 2007 - 12:11

    Anouk:

    Heey lieve Niels,
    Ik hoop dat je veilig bent aangekomen, helaas is er nog geen bericht op je site. Ik kijk uit naar je verhalen en wens je veel plezier!Geniet van alles.En ga je zeker een keer bellen. Liefs Anouk

  • 12 Februari 2007 - 21:02

    Jenny En Henk:

    Niels, van harte gefeliciteerd met je verjaardag XXX! Geniet van je dag en nog heel veel jaren!! Dikke kus!
    Wij hopen dat je daar lekker loopt te genieten in de zon en je korte broek.
    Jenny en Henk

  • 12 Februari 2007 - 23:55

    Gidon:

    Hey Nelis, ik neem aan dat je goed bent aangekomen. Jammer dat er nog geen nieuw bericht is gekomen. Heb je mn sms nog ontvangen btw??

    Spreek je snel,

    Gidon

  • 13 Februari 2007 - 06:56

    Bernd:

    He Niels,

    Van harte gefeliciteerd!
    Hoe is het daar? Bevalt je kamer en de omgeving?
    Het weer is vast beter dan hier :)
    Succes.

    Groeten,

    Bernd

  • 13 Februari 2007 - 13:41

    Robbbin:

    Jo Nelis,
    Wou eff checken of je mijn shirtje al op de post hebt gedaan.
    Zo niet..eff snel doen dan oke.

    Ciao & veel plezier,
    Robbin


  • 13 Februari 2007 - 16:00

    Gidon:

    Hey Nelis, smsen lijkt niet te werken. Dus ik wil je via deze weg even feliciteren. Ten eerste met je verjaardag natuurlijk!! En ook met Ajax :P

    Veel plzr,

    Gidon

  • 13 Februari 2007 - 17:25

    Anouk:

    Heey broertje!!
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EINDELIJK VOLWASSENEN!!HAVE FUN!!!!!!!LUV YOU!KUS KUS

  • 13 Februari 2007 - 17:55

    Carine:

    hee Niels


    Gefeliciteerd met je verjaardag!!<:o)

    daag!!-xx-

  • 13 Februari 2007 - 20:56

    Bub :

    niels mattie gefeliciteerd jonge met je verjaardag!

  • 13 Februari 2007 - 22:18

    Marjolein Van Bokhov:

    Ha Niels,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! Goed aangekomen? Je verjaardag ook een beetje gevierd vandaag?
    Mijn verjaardagsfeestje was erg geslaagd.
    Niels heel veel plezier daar en ik zal je volgen via de site.

    groeten Marjolein

  • 14 Februari 2007 - 09:44

    Stef:

    Hoiii zunne, er ging iets mis met het versturen van sms-jes gisteren. Om de een of andere reden kreeg ik ze terug. En ja... nu is je verjaardag inmiddels al weer voorbij. Maar toch.
    Dikke kus,

    papa stef

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

06 November 2007

Dag, dag!

31 Oktober 2007

En dan zit het er allemaal alweer op!

19 Oktober 2007

Celebrate Good Time, Come On 2!!

02 Oktober 2007

Celebrate Good Times, Come On!!

18 September 2007

Afscheid nemen is niet leuk!
Niels

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 71597

Voorgaande reizen:

02 Januari 2010 - 21 Mei 2010

Oeganda!

30 November -0001 - 30 November -0001

Zuid-Afrika

Landen bezocht: