Zuid-Afrika staat vast! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Niels - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika staat vast! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Niels - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika staat vast!

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

24 September 2006 | Nederland, Nijmegen

Eindelijk, de stage naar Zuid-Afrika staat nu vast! Het duurt nog even, maar er moet ook nog een hoop gebeuren. Komende week heb ik een bijeenkomst met alle studenten die naar Zuid-Afrika gaan, en dan krijg ik te horen wat er allemaal precies geregeld moet worden...inentingen, financiering etc. Goed, in januari begint dan het echte werk! Dan komen we bijeen met de groep van SGM en maken we een plan van aanpak voor het project waar ik me in ZA mee zal bemoeien, het 'Sports for All' project. Als dat dan rond is...gaat het echt gebeuren!!:D Heb er zin in! Nu voorlopig nog maar een beetje inlezen en video's bekijken.
Goed, dit was m'n eerste korte bericht, jullie horen meer in januari,
Tip: schrijf je in voor die mailinglijst!

Groetjes Hoii!

  • 28 September 2006 - 13:42

    Anneloes:

    Hey Nielsjuh!!

    Mijn eerste berichtje en ik beloof je er komen er nog veel meer. Ik wil je alvast veel plezier en succes wensen, maar ik spreek je zeker nog voor die tijd!!

    Veel liefs

  • 23 Oktober 2006 - 17:33

    Tineke & Stef:

    Hoi Nielsie,

    Spannend allemaal, voor jou en ook voor ons.
    Gelukkig bestaat dit medium, sms en de tgp natuurlijk.

    Kus,









  • 24 Oktober 2006 - 18:59

    Jo:

    Niels!!!!!

    ik kom binnenkort bij je eten! heb je veel te lang niet gezien :)

    wanneer kun je?

    over en uit...

  • 25 Oktober 2006 - 06:24

    Cindy:

    Hey Niels,
    Omdat ik je niet vaak spreek (laat staan zien;)) zet ik er nu vast iets op. In januari kom ik nog wel een keer kijken op je site...
    Heel veel plezier alvast in Zuid-Afrika!

    Liefs (K)

  • 25 Oktober 2006 - 09:10

    Eefje En Frank:

    Ha Niels,
    Wat leuk dat je toch gaat! Geniet van je super tijd daar, je zal er echt geen spijt van krijgen!
    Groetjes

  • 27 Oktober 2006 - 19:15

    Nicholas:

    HOHO Niels,

    dat klinkt echt spannend. Ga je toch nog eens op grote rijs. Hier in Mexico is alles best rustig op dit moment. Geen seizoen, maar dat wordt wel weer.

    Succes verder.

    Nic

  • 29 Oktober 2006 - 16:28

    Rianne:

    Heej Niels alles Goed..?
    met mij wel !
    Ik zie je nog wel ! P:/

    kus Rianne

  • 29 Oktober 2006 - 20:39

    Juud:

    Niels, ik vind het echt heel erg leuk voor je , je moet me er alles over vertellen tijdens ons aanstaande diner (dat wist je nog niet maar dat vind binnekort plaats heb ik besloten ;))..daaropvolgend spelen wij dan heel sportief een potje tennis ...een goede planning vind je niet ;). maar in ieder geval zou ik het leuk vinden je snel een keertje weer te zien om alles te horen..jaja!
    liefs,
    Juud

  • 30 Oktober 2006 - 08:46

    Janneke!!:

    Heyhey!! weet ej al dat je naar Grabouw komt?? Vet cool, want daar zit ik ook!!! Wanneer komen jullie aan?? Ben benieuwd!! Tot gauw!!

    XJAnnekEX

  • 30 Oktober 2006 - 16:05

    Anouk:

    Heey Broertje:)
    Ik vind het echt geweldig dat je dit doet!Ook weer niet zo geweldig want ik ga je natuurlijk wel missen!Ik ga cker veel berichtjes achter laten en je verhalen lezen. Ben nu al trots op je en we moeten gauw wat afspreken.Twee dikke kussen van mij Anouk

  • 07 December 2006 - 19:12

    Maaike:

    Jeeetje, wat gaaf Niels!! Echt supergaaffantastisch dat je de stap durft te nemen, vanwaar die beslissing? Wilde je het al langer? Mijn ervaring in het buitenland zit er alweer bijna op :( Het was echt de ervaring van me leven en het heeft me positief veranderd. Hoop dat jij het ook zo naar je zin gaat krijgen, ik ga je verhalen lezen.
    En ohja, weet je wie ik hier laatst in Barca tegenkwam? Die vriend van jou die met jou uit was toen ik met Lucie en Jessie uit was. In ieder geval heel gek om iemand 'bekends' zo ver weg van huis tegen te komen haha!
    Fijne feestdagen alvast en veel plezier in zuid afrika!

    Lfs Maaike

  • 16 December 2006 - 21:56

    Renske:

    hallo, alles goed?
    leuk dat u naar afrika gaat

    dag renske

  • 19 December 2006 - 10:14

    Carine:

    Eej niels...
    vette site zeg. moeten nog wel wat foto's op he!!!
    -xxx-Carine

  • 22 December 2006 - 09:45

    Emiel Draaijer:

    Dear Niels,

    Your loving old dad wanted me to send you a message. So here I am.

    I'd like to wish you good luck in South Africa and enjoy your time there.

    Good luck and if you ever need help on improving your English you know where to find me.

    Lots of Luck,

    Emiel Draaijer



  • 07 Januari 2007 - 18:59

    Rik:

    He Anus, de laatste collega van (bijna) het eerste uur bij jaspers!
    ook jij gaat nu de zaak verlaten en blijf ik als enige van de eerste clan over... We hebben de afgelopen jaren heel wat kunnen lachen om de meest domme dingen en dat zal ik nog wel eens missen. (snif, snif, snotter, ik wordt er helemaal emotioneel van ;-))

    Ik wens je heel veel plezier toe in ZAF en hoop dat je er veel leert!
    en als je terug bent hoop ik dat ik ook weg ben bij rentex, maar dan gaan we daar nog wel een keer een kleine reunie houden!

    hartelijke groeten van
    Rik

  • 20 Januari 2007 - 12:26

    Ome Rob:

    Hee Grote Vriend,
    Nog effe en je vliegt de lucht in.Sterkte !!!!

  • 22 Januari 2007 - 10:25

    Fleur:

    heeej niels, nou nu moet ik natuurlijk ook wel deze site in de gaten gaan houde!! super gaaf dat je naar afrika gaat!! heeel veel plezier en je hoort nog van me!!
    dikke kus je semi nichtje;)

  • 26 Januari 2007 - 10:27

    Diane:

    Ha Niels, alvast een fijne reis en stage toegewenst..voor jou duurt t nog ff maar ik ga morgen al naar Curaçao!!!ik zal je site gaan volgen..xxDiane

  • 02 Februari 2007 - 12:43

    Heleen:

    Nielsjeee! Haaaii!!
    Ik heb nog niks achter gelaten op je site, dus dat ga ik nu even doen..:)

    Helaas zie ik je denk ik niet meer voordat je naar Zuid-Afrika gaat:(... I

    Ik wens je super veel plezier en succes.. gaat vast wel goed komen..

    Ga onze gezellige "msn"gesprekken missen.

    xx

  • 02 Februari 2007 - 13:06

    Inge:

    Dag nielsje!
    Ik wou je even heeeel veel plezier wensen in Zuid-Afrika :) Geniet ervan! Suc6 met je project ;)
    Liefs en kusje je oud biologie klasgenoot :p

  • 12 Februari 2007 - 18:10

    Ellen Pas:

    Hey Niels!
    Beetje laat..als het goed is ben je nu al in Zuid - Afrika,ik ben heel benieuwd hoe je het daar hebt! ik wens je heel veel plezier in Zuid - Afrika!! Ik ga je site goed in de gaten houden...
    kus

  • 10 Maart 2007 - 23:08

    Iris:

    Hoi Niels, ik heb gehoord dat alles okay met jou is. Ik hoop dat je een fijne tijd tegemoet gaat. Ga nu even de foto's bekijken!
    Liefs, Iris

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

06 November 2007

Dag, dag!

31 Oktober 2007

En dan zit het er allemaal alweer op!

19 Oktober 2007

Celebrate Good Time, Come On 2!!

02 Oktober 2007

Celebrate Good Times, Come On!!

18 September 2007

Afscheid nemen is niet leuk!
Niels

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 71595

Voorgaande reizen:

02 Januari 2010 - 21 Mei 2010

Oeganda!

30 November -0001 - 30 November -0001

Zuid-Afrika

Landen bezocht: