Er is er een jarig! - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Niels - WaarBenJij.nu Er is er een jarig! - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Niels - WaarBenJij.nu

Er is er een jarig!

Door: Iedereen behalve Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

13 Februari 2010 | Oeganda, Masaka

Hoi Niels!

NOOIT je msn open laten staan in Oeganda...! Voordat je het weet word je gehackt! ; )
Wij wensen jou de beste verjaardag ooit!
Ons kado?! Dat mag natuurlijk niet ontbreken. Dus…. Hebben wij het een keer echt het goede gedaan en voor het goede doel een donatie gemaakt (zie Bemore).
Maak er een mooie jungle party van!

Lotte:
Jarige Jet, van harte met je verjaardag. Ik wens je een super fijne dag toe daar aan de andere kant van de wereld. Ik hoop dat ze daar een beetje weten hoe ze een feestje moeten bouwen, zo niet dan doen we het gewoon dunnetjes over als je weer terug in NL bent :)
Drie dikke verjaardagszoenen van Lotte.

Maud:
Dag lieve Niels,
Als eerste natuurlijk, GEFELICITEERD!!
Weer een super gave ervaring, je verjaardag zo ver weg vieren!
Maar..... je kunt je avond niet zo mooi afsluiten, helaas! Zonder weerwolven is je verjaardag niet compleet, tenminste dat is mijn mening.
Dus, snel naar huis jij en kom weerwolven!! Zo'n maatje kan ik niet missen hoor!

Niels, super wat je daar doet. Geniet ervan, want de tijd vliegt!
Ga zo door!!!

Liefs Maud

Simon en Tamara:
Hee ouwe Afrikaan! Gefeliciteerd!
Heeft die Gorilla al een taart langs gebracht? Of zei die masamba sihikulala tegen je, ohnee dat is de verkeerde taal;)
Maak er maar een leuk feestje van, we proosten hier op jou!

Bart:
Chi Kati Nilis!!

Nkwagaliza amazalibwa go amalungi!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Mooi dat het in Oeganda vieren mag! Kun je het vieren met je nieuwe 18 jarige aanwinst, de muis en je zwarte vrienden!
Ondertussen zit ik hier te genieten van je prachtige verhalen. Echt mooi om te lezen en proef al bijna wat je beleeft.

Echt fijn dat je nuttig kunt zijn voor de lokale bevolking!

Ik kan je vanuit Nederland niet veel meer meegeven dan het volgende:
- Kijk uit voor muizen.
- Doe je best en geniet van de cultuur, mensen en de voldoening.
- PSV staat ver boven Ajax.
- Poepen met uitzicht is leuk.
- Raak niet alles kwijt.

Een fijne verjaardag Niels! Maak er nog een mooie tijd van! Groeten van Evelien en de rest van de familie van Grinsven. Ons Mam die vind het ook prachtig… Leest al je verhalen ;-)!

Cheers!!

Welaba,

Bart!

Marlies:
GEFELICITEERD! Een aparte ervaring om je 24ste verjaardag in Oeganda te vieren, maar wel erg leuk lijkt me!
Op naar 'Niels halve Abraham Arends' haha
Ik drink tijdens de carnaval wel een paar biertjes op jouw verjaardag!
Een hele fijne dag vandaag en heel veel plezier nog daar!!
Spreek je snel weer..
Groetjes vanaf 'jouw' kamer, liefs Marlies

Anouk en Remon:
Ha lieve Niels,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat moet bijzonder zijn, je verjaardag vieren zo ver van huis!
Je verhalen geven wel aan dat jij het daar goed naar je zin hebt en van alles meemaakt. Voor ons hartstikke leuk om te lezen en wij vinden het verder alleen maar heel fijn dat het je daar zo goed bevalt.
In Nijmegen gaat alles z'n gangetje. Noek gaat binnenkort verhuizen en heeft het nog steeds super naar haar zin met haar klasje. Remon is heel druk aan de studie, echt waar!, én gaat volgende week in JOUW ridderpak naar Cuijk. Dus je leest het wel, hier gaat het dagelijkse leven gewoon door. Terwijl jij daar de meeste bijzondere momenten beleefd.
Genieten dus! Wij zullen een borrel drinken op je verjaardag!
Niels, ga door met alles waar je nu mee bezig bent!

Knuffel Remon en Anouk

Hiltje en Lotte:
Vanuit zonnig Thailand (we zitten op het bountyeiland Koh Tao) tussen de duiken door een berichtje voor Niels:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! We proosten vanavond een cocktail op jou;)
Dikke kus, Hil en Lot

Eefje:
Hey Favo,

Weer eens wat anders hè, je verjaardag vieren tussen de Gorilla’s! Geniet van deze bijzondere dag en vanuit ’t koude Holland proosten we op jou!

X je favo!

• 13 Februari 2010 - 09:39

Gary:

Nelis Jonge, van harte gefeliciteerd!! Mooie verhalen lees ik hier van je zeg!! Goed dat je het zo naar je zin hebt. Geniet nog maar lekker van je tijd daar, voor je het weet ben je weer hier.

kusje

• 13 Februari 2010 - 10:09

Veny:

Hoi Niels,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag.
    Je kan leuk schrijven, heb nog niet alles gelezen,maar het is weer bijna vakantie en dan kan ik op m'n gemak alles doorlezen,want het ziet er allemaal heel goed uit!!!

groetjes veny

• 13 Februari 2010 - 10:24

Odet:

ook van mij van harte gefeliciteerd!!
    xxx

• 13 Februari 2010 - 11:26

Oma En Opa:

Hallo Niels,
    Hier Opa en Oma.

Hartelijk gefeliciteerd met je 24e verjaardag. We wensen je nog heel veel gezonde jaren toe. Maak er maar een gezellige dag van. Wij zullen er hier ook wel een op drinken.
    Gisteravond met Appie en Carine naar de Musical "Ja Zuster, Nee Zuster" geweest.
    Het is hier nog steeds winter maar het is ook nog maar februari. Dat is bij jou wel anders, wat de temperatuur betreft.
    We hopen dat het je verder goed gaat en nog een prettige tijd daar. Hartelijke groeten,
    Opa en Oma

• 13 Februari 2010 - 11:48

De Exelsen:

Hey Niels,
    Van harte gefeliciteerd jonge met je 24e verjaardag. Tja we zullen nu het feestje maar zonder de jou moeten vieren. Gelukkig is dat aan ons goed besteed. We lezen je verslagen altijd met grote interresse. In Exel verloopt alles volgens wens. Hoewel Carine en Rianne inmiddels al wel goed beginnen te balen van de sneeuw. Maar ja, des te meer waarderng is er straks weer voor het voorjaar. Het zal jou waarschijnlijk wel niet boeien, dat gewauwel over het weer. Maar ja, jij zit daar mooi onder de evenaar. Ja ja, we zijn dus stinkend jaloers. Niels we zullen vanavond op je proosten en veel plezier.

• 13 Februari 2010 - 12:45

Stef:

Hoi Nielsie,

Van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag. De 2e keer dat je je verjaardag liever in het buitenland viert. Ben daarom benieuwd waar je over 3 jaar zit.- Leuk om ff bijgekletst te hebben en uiteraard drink ik er vandaag 1 (of 2) op jouw welzijn. Hele fijne verjaardag gewenst, in de hangmap. 30 graden is nou ook weer niet zo warm hoor?

Dikke kus,
    pap

• 13 Februari 2010 - 18:09

Anny En Jan:

Hallo Niels
    Ook van ons van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag. Het is al vaak gezegd maar het is natuurlijk ook heel bijzonder om daar je verjaardag te vieren. het zal voor jou een verjaardag zijn die je niet snel zult vergeten geniet ervan jongen. Wij genieten van je reisverhalen, je schrijft leuk, misschien is de journalistiek wel iets. Hier zijn we inde ban van de Olympische Spelen. Kun jij daar ook nog wat van zien? Heel veel groeten uit Zelhem, ja dat ligt dichtbij Zieuwent. Groeten Anny en Jan

• 13 Februari 2010 - 21:20

Suzanne:

Hey cmv broertje,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk hoor een verjaardag vieren in Afrika!
    Wij hebben ook een nieuwtje, we hebben namelijk een dochtertje gekregen! Haar naam is Anna. Ik ben gesloopt maar wel heel gelukkig! :)
    Lekker om verlof te hebben, heb genoeg tijd om al je verhalen te lezen!

Liefs Suzanne

• 14 Februari 2010 - 09:22

Marion:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Niels.
    Maak er een mooi feestje van.

Welaba Marion

• 14 Februari 2010 - 11:24

Jenny En Henk:

Ha grote neef van ons,
    Nogmaals van harte met je verjaardag lieverd, dikke kus van ons!

• 16 Februari 2010 - 11:30

Geert En Ron:

Hey die Niels,

sorry dat we je geen sms hebben kunnen sturen met je verjaardag. We zaten hoog in de bergen en hadden geen bereik.

Maar bij deze nog van harte gefeliciteerd!

We volgen je avontuur op de voet via je site.

PS> Smaakten de aardbeien nog?

Groetjes en tot snel in Culemborg!

Geert en Ron.

• 16 Februari 2010 - 12:41

Mariken:

Hey Lieverd,

Had even niets meer van je gehoord dus ik dacht, even een berichtje achter laten...
    Heb je mijn Valentijnskaart ontvangen???? Ik hoop het zo, al had en heb ik mijn twijfels of deze kaart nog op tijd aan zou komen.

Laat je nog even iets van je horen...?

Xje
    Mariken