Een kort berichtje - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Niels - WaarBenJij.nu Een kort berichtje - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Niels - WaarBenJij.nu

Een kort berichtje

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

09 Januari 2010 | Oeganda, Masaka

Zo, de planning was om vandaag weer eens een verhaal te posten, alleen zoals hier veel loopt zoals het niet gepland is, en vooral ook andersom, (dus hier veel gepland wordt en weinig loopt) liep mijn laptop vast en heb ik een heel verhaal in de prullenbak zien verdwijnen. Toch wil ik jullie alsnog voorzien van een aantal leuke foto's en een korte samenvatting vd week omdat ik niet weet wanneer ik weer op internet zal gaan.


Donderdag:
- varkens, kippen en koffie-projecten gezien
- onwijs hartelijk (en zeer officieel) ontvangen door community dmv dansjes/zang en speeches, met veel kado's in de vorm van fruit (zoveel dat ik het moeilijk vond om aan te nemen)


Vrijdag
- ochtendprogramma geskipt ivm regen ( dan ligt alles hier stil)
- smiddags gebrainstormd en planning gemaakt voor de komende week (precieze invulling horen jullie later)
- savonds naar backpackers in Masaka, lekker gegeten en geborreld met andere vrijwilligers


Zaterdag
- verhaal geschreven en vervolgens in de prullebak gegooid...grrr!
- vanavond uit eten en op stap in Masaka.

Ik hoop snel weer eens wat te posten en vertel dan meer over de projecten en welke rol wij daarin willen gaan spelen....



Cheers 'Kayondo' Niels


ps: natuurlijk veeg ik mijn billen wel af met wc-papier, vieze Hollanders!;)

pss: Hier heeft iedereen een clannaam. Behoor je tot dezelfde clan als iemand die je ontmoet, dan is hij/zij je 'brother/sister'. Kayondo is de clan-naam die ze me hier hebben gegeven en ik behoor tot de Leeuwenclan! Erg grappig, want ik heb nu meteen ontzettend veel 'brothers and sisters' en de kinderen roepen de hele dag m'n naam! De mensen vinden het geweldig, een MZUNGU (blanke) met een Oegandese naam, wat een attractie!

  • 09 Januari 2010 - 14:59

    Thomas:

    Hey Maatje!

    Ziet er goed uit allemaal. Mocht je wasje willen draaien, stuur je kleertjes maar gerust op.. Machinetje draait super

  • 09 Januari 2010 - 15:31

    Anouk:

    Geweldig hoe je ons laat mee genieten van je avonturen!
    Succes met alles!

    Kus Noekie

  • 09 Januari 2010 - 15:48

    Marion Van Lier:

    Hoi Niels,

    Leuk om bekende te zien. De Mevrouw van de biggen bijvoorbeeld.
    En die 2 foto's van de watertank zijn weer leuk.
    Als de 2e tank klaar is stuur je mij vast wat meer foto's op.
    Geniet verder en het is te hopen dat de regentijd nu een beetje stopt. Lief zijn de mensen he. Groetjes Marion

  • 09 Januari 2010 - 16:36

    Donny:

    He Niles! Vet hoor! Have a good time;)

  • 09 Januari 2010 - 17:45

    Wim:

    Zelfs je korte bericht gelezen. Dus hallo Kayondo van de Leeuwenclan. Benieuwd naar verslag van de komende week, wanneer er "echt werk" aan de winkel is.
    Groet voor jullie,
    Wim.

  • 09 Januari 2010 - 21:23

    Stef:

    Ben benieuwd naar jullie plannen op de korte termijn en uiteraard naar jouw plannen voor de wat langere termijn.
    Dikke kus!
    pap

  • 09 Januari 2010 - 22:11

    Tineke:

    He nielemans wat hoor ik nu weer voor verontrustende berichten. Dit weg,dat kwijt goed dat je hoofd nog vast zit..want.. He lieverd pas goed op jezelf en op je spullen,want een slordervos zoals jij is een makkelijke prooi.He nu weeer even positief geweldig hoe jullie bezig zijn om inhoud aan het project te geven. Ga zo door XXXX Mam.

  • 10 Januari 2010 - 12:16

    Jenny En Henk:

    Ha Kayondo/Niels,
    Nou zo te lezen ben je al aardig ingeburgerd en hoor je er al helemaal bij. Wat een mooie foto's en video, geeft echt een beeld van hoe het daar is.
    Ben heel benieuwd naar het vervolg. Gisteren oma en opa gesproken, zijn heel trots op jou en hebben jou verhalen ook gelezen!
    knuffel van ons!

  • 10 Januari 2010 - 14:49

    Remon & Johan:

    Cheers!

  • 12 Januari 2010 - 12:54

    Theun:

    Jow Niles,

    Mooi werk! Nu ik de foto's zie ben ik helemaal jaloers! super indrukwekkend weer.

    Hopelijk krijg je een mooi project heel veel succes!


  • 13 Januari 2010 - 08:14

    Simon:

    Yo Niles!
    Je beschrijft wel goede balans oefeningen in je verhalen;) Ben het wel met Bart eens over de VI, die hoort er gewoon bij! Volg je de Africa cup een beetje? Jammer genoeg geen Oeganda.. Ben benieuwd naar meer van je verhalen (mits je computer het toelaat natuurlijk)zijn echt nice om te lezen!

    Was trouwens deze zaterdag bij jouw hi geweest en zij hebben me daar weer een phone weten te verpatsen!

    sharp sharp
Niels

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 71599

Voorgaande reizen:

02 Januari 2010 - 21 Mei 2010

Oeganda!

30 November -0001 - 30 November -0001

Zuid-Afrika

Landen bezocht: