Morgen naar Oeganda! - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Niels - WaarBenJij.nu Morgen naar Oeganda! - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Niels - WaarBenJij.nu

Morgen naar Oeganda!

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

02 Januari 2010 | Nederland, Vaassen

Hello allemaal,

eindelijk is het dan zover, morgen vertrek ik voor ruim 3 maanden naar Afrika! Ik heb vandaag de laatste dingetjes geregeld en gepakt en ben er na een drukke, gestreste dag helemaal klaar voor!
Morgen vertrek om 15.00u vanaf Schiphol en zal ik na een tussenstop te hebben gemaakt in Cairo rond 03.30u 's nachts arriveren op Entebbe airport. Daar wordt ik opgehaald door Jeroen, projectcoordinator van Be More waarna ik maandag kennis zal maken met mijn project: Pelido!

Pelido is een project dat zich inzet voor de lokale bevolking Kikinene en helpt hen met het opbouwen van een eigen bestaan. Dit gebeurd door het creeeren van voedselzekerheid, toegang tot schoon drinkwater, mogelijkheden om geld te verdienen, onderwijs en nog veel meer.

Ik heb gehoord dat ik wekelijks de mogelijkheid heb om op internet te gaan dus zal mijn uiterste best doen om jullie elke week op de hoogte te houden van mijn avonturen.

Nu gauw een paar uurtjes slapen, morgen wederom een lange dag. Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in en laat het allemaal op me af komen!!

Cheers Niiles

  • 02 Januari 2010 - 08:55

    Afke:

    Niels, heel veel plezier en succes. Ben heel benieuwd hoe je 't gaat hebben, klinkt in iedergeval nu al als een superervaring die je gaat op doen en een beetje jaloers ben ik wel!

  • 02 Januari 2010 - 08:57

    Chantal:

    Hoi Niels!
    Ik wens je een toptijd toe!
    Dat je er met het zelfde gevoel naar terug mag kijken als je reis naar Zuid Afrika!
    Geniet! Xx

  • 02 Januari 2010 - 09:16

    De Exelsen:

    Niels,

    Wij zullen je verrichtingen en belevenissen, hier vanuit Exel, natuurlijk met grote belangstelling volgen. Alvast een goede reis gewenst.

  • 02 Januari 2010 - 10:58

    Anouk:

    Niels, goeie reis! Ik blijf je volgen!

    Zet 'm op!
    Liefs Anouk

  • 02 Januari 2010 - 10:59

    Anouk Seerden:

    Anouk Seerden voor de duidelijkheid, zet voortaan wel "Noekie" weet je dat ik dat ben...

  • 02 Januari 2010 - 11:38

    Suzanne:

    Hey Niels,
    Je gaat er weer vandoor!!! En nu naar Oeganda!
    Helemaal super!! Ik ben wel jaloers op je hoor! Maar ja met deze dikke buik mag ik niet meer vliegen!
    Ga er lekker van genieten en ik ga al je verhalen volgen!

    Liefs Suzanne

  • 02 Januari 2010 - 12:13

    Lisan:

    hey nilles, hele fijne reis en ontzettend veel succes en plezier! Het zal miss niet altijd 'leuk' zijn het werk waar je je mee bezig houd, maar respect dat je het gaat doen!

    Hou je in de gaten ;-) xxx

  • 02 Januari 2010 - 12:30

    Jara:

    Hey Niels,
    Wat super dat je naar Oeganda gaat! Succes met je project en heel veel plezier.
    Liefs Jara

  • 02 Januari 2010 - 12:38

    Marion:

    Hoi Niels,

    Een goede reis de beste wensen en ik ga je volgen in Uganda!

    groetjes Marion van Lier
    en we hebben nog wel contact want er kunnen weer watertanks gebouwd worden.Fijn he.

  • 02 Januari 2010 - 14:59

    Nanda:

    Wow Niels, super zeg!
    Das een top begin van 2010.
    Ik zal je verhalen in de gaten houden.
    Heel veel succes en een hele goede reis!!
    Lfs Nanda (Bril)

  • 02 Januari 2010 - 16:14

    Maud:

    Zo Niels, daar ga je! Super vet hoor! En natuurlijk heel knap van je. Geniet, want je weet, de tijd vliegt! Ik ga je wel missen hoor. Weerwolven is niks aan zonder jou! Tip: leer 't ze daar ook!! Succes, liefs Maud

  • 02 Januari 2010 - 16:17

    Bas:

    Veel motivatie, wijsheid, geluk en wat shillingen gewenst! Ik heb vertrouwen in je en zal je volgen. Succes!

  • 02 Januari 2010 - 16:31

    Lisanne (huis):

    Hej Niels!
    Tegen de tijd dat je dit leest ben je al in Oeganda! Hopelijk heb je een goede reis achter de rug.
    iig heel veel plezier en succes de komende maanden!
    Liefs x

  • 02 Januari 2010 - 19:25

    Gidon:

    Owjah Nelis, moest je nog iets vertellen... Ik zit in de accu van je laptop ;) Suc6 daar!!

  • 02 Januari 2010 - 20:02

    Tamara:

    Hoi Niels!
    Ik wens je een super tijd in Oeganda! Geniet van de tijd in een ander, nieuw Afrikaans land!
    Ik wens je heel veel succes!!!
    xxx

  • 02 Januari 2010 - 20:54

    Tineke:

    Hoi Nielsie, ik ben super blij voor je en trots op je.
    Dikke kus, mam

  • 02 Januari 2010 - 20:57

    Stef:

    Heeeeyyyyy Nielsie,

    Hardstikke goed man dat je je opnieuw inzet voor de medemens die het een stuk slechter hebben dan wij. Toppie! Alle goeds.
    Dikke kus,
    pap

  • 02 Januari 2010 - 21:48

    Wienke:

    Hee Niels! Jammer dat ik je niet meer heb kunnen zien de afgelopen tijd! Ik wil je ten eerste nog een super fijn nieuwjaar wensen en heel erg veel plezier in Oeganda! Ik hoop voor je dat het helemaal geweldig gaat worden maar dat denk ik wel :) Tot snel maar weer ganggenootje :)

    Liefs Wienke

  • 03 Januari 2010 - 10:28

    Anneloes:

    Hallo Niels,

    Ik kijk weer uit naar al je verhalen! Zo kan ik toch nog een beetje met je mee dromen over verre bestemmingen en mooie avonturen. Geniet er weer lekker van!
    X

  • 03 Januari 2010 - 11:41

    Bram:

    Heey Niels,

    Heel veel plezier! Wat leuk dat je weer het avontuur opzoekt in Afrika. We hebben elkaar al een tijdje niet meer gesproken sinds CMV, maar ik ga je verhalen volgen.

    Groetjes!

  • 03 Januari 2010 - 11:54

    Maaike:

    Heey Niels, wat gaaf joh! Leuk om te horen dat je weer terug gaat, je maakt je beloftes waar in tegenstelling tot die van mij... Veel succes en plezier!!

    Groetjes Maaike (van CMV)

  • 03 Januari 2010 - 12:10

    Anny En Jan:

    Hallo Niels we wensen je heel veel goeds in Oeganda. Hartelijke groeten.

  • 03 Januari 2010 - 17:41

    Jenny En Henk:

    Ha lieve Niels,
    Heel veel succes, veel leerervaringen en plezier gewenst! Wij zijn ape trots op je jongen! Geweldig dat jij je inzet voor de mensen daar. Wij zijn erg benieuwd naar je verhalen. Het lukt je dat weten we zeker, alle vertrouwen in jou!
    Dikke kus en knuffel van ons.

  • 03 Januari 2010 - 19:05

    Katrien Dons:

    Hey Niels,
    Doe dat goed daar in Oeganda, volgende maand ben ik er ook (Lwengo) en zullen we elkaar wel zien tijdens de weekends.
    Groetjes Katrien!

  • 04 Januari 2010 - 14:13

    Ilona :

    Niels,

    heel veel plezier & succes in Oeganda!! Maar dat gaat wel goed komen denk ik;).
    Ook de beste wensen nog.

    Liefs x Ilona (dinnetje Manon)

  • 04 Januari 2010 - 18:38

    De Directie:

    Heej niels,
    het is ons ter ore gekomen dat je ons imperium ontvlucht bent. Werden de internet schulden je te hoog? Sander wilde graag duidelijkheid omtrent de nieuwe bewoonster van "Henk-Jan's" kamer. Succes met het worden van de King of the Cracks daar in Oeganda, moet zelfs/juist jou wel lukken...
    Een aai over de bol van Sander en een ferme handdruk van mij

  • 05 Januari 2010 - 06:33

    Anouk:

    Hey lieverd!
    Hoop dat je veilig bent aangekomen!
    wat een gaaf project!ik wens je heel veel plezier, succes en ga lekker genieten(net zoals ik)
    kus
Niels

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 71588

Voorgaande reizen:

02 Januari 2010 - 21 Mei 2010

Oeganda!

30 November -0001 - 30 November -0001

Zuid-Afrika

Landen bezocht: